Sellel kooliaastal kolis Oxnard Youth Academy teine kool esimesest koolist umbes kolme kilomeetri kaugusele. Mõlemad koolid on eraldi administreeritavad, mis tähendab seda, et esimeses koolis saab õppida 1. – 5. klassini, teises aga 1. – 6. Inglise keele tunde nimega „Spoken English“ annan mõlemas koolis: esimeses õpetan keelt kõikidele klassidele enne lõunat ning teises vanematele ehk 4. – 6. klassile peale lõunat.

Minu tunniplaan teises koolis

Minu tunniplaan teises koolis

Ühest koolimajast teise liigun kohaliku bajaj-ga, mis sarnaneb meie mõistes marsruuttaksoga. Et aga takso peale saada, on soovitatav sõita algusest lõppu ning seda ma õnneks teengi.

Enamus meie toetatavatest lastest õpivad esimeses koolis, mille kõrval asub ka laste lõunasöögikoht. Teises koolis käivad lapsed, kelle elukoht on sellele lähemal ning need on enamjaolt 6.klassi õpilased. Kuna kooliaasta algusega kaasneb alati ka laste kolimine, kaotasime sellel aastal elukoha vahetuse tõttu 13 last. Riigikoolist saime aga juurde uued tugeva õppeedukusega õpilased. Riigikoolides õpivad ainult majanduslikult vähekindlustatud lapsed.

Oxnardi teises koolis õpib umbes 70 last. Õpetamise seisukohalt on see muidugi suurepärane, sest jõuan kõik lapsed tunnis kord-kaks tahvli ette lugema kutsuda ning nende kirjalikke nii tunni- kui ka kodutöid kontrollida ja parandada. Koos direktoriga proovime jälgida õpilaste taset, kuid ka seda, keda ja kuidas aidata saaks.

Teise kooli direktor on noor mees ja esimese aga naine. Õpetajad on samuti kõik noored, v.a inglise keele õpetaja, kes on küll vana mees, kuid siiski südamega asja juures. Temaga arutan ka mina, mida siinsetele lastele kõige vajalikum õpetada oleks ja selle järgi sean ka oma tunnid.

ANNIKA

Pildid teisest koolimajast

IMGP1304

IMGP1286

IMGP1296

IMGP1295

IMGP1283